Vi är framme!

Det är helt underbart varmt och lite så där fuktigt.... huden känns lite klibbig och kläderna lite halvfuktiga.

Leah har varit så duktig. Ville först inte sova, var så uppspelt och hade så mycket att titta på.
Flyg resan tog ca 4 timmar och hon ville inte sova helst stå och hoppa i våra knän och störa passageraren framför. Men tillslut vart det nog för mycket med alla intryck för hon somande som en klubbad och sov de 2 sista timmarna på flyget.

Sen väntade en minibuss på oss som skulle ta oss och ett par till till Side. Kändes nästan som man hade privat chaufför :)
Ingen AC i bussen och ganska varmt gjorde att jag tanken slog mig... hur sjutton ska det här gå. Men Leah satt kvar i bärselen som by the way, var det bästa vi tagit med oss. Hon var så nöjd att sitta i den framåt vänd och få dingla med benen.
Resan tog ca 1 timme.

Väl framme så vart vi glatt överraskade. Vilket hotell och vilken service. Vi är in heaven!

All inclusive kan jag verkligen rekomendera om man ser till att göra bra reasearch så man vet att det är ett bra hotell med bra mat. Alltså jag ska ta lite bilder så ni får se men det är helt sjukt. Är rädd att jag kommer gå upp 10kg under den här resan.

Igår kväll tog vi det mest lugnt och bekantade oss med det gigantiska området. Gick på lite promenad i trädgården och kollade in alla ställen, givetvis poolen och stranden.  Fan vilka blommor de finns här, ska ta lite pics sen. Trädgårdsintresserad som jag är :)

Nä nu ska jag och familjen gå och checka in frukostbuffén, håller den samma standard som middagen?
Sen ska det badas :)

Kramar

Vero

Kommentarer
Postat av: linn

Ååå vad härligt, vad skönt att flyresan gick bra med lillgummsan.

tänkte ju ringa innan ni for o önska trevlig resa, ringde försent, kom bara till mobilsvar....



Men njut nu för FaaAn Njut !! =) (kilona går vi bort i eran backe sen....)

Love you

2010-06-11 @ 13:43:36
URL: http://www.linnpinnmobilblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0