jag & värme = Vänner Leah 10 månader

Har inte kunnat skriva för internet har inte fungerat men nu skriver jag ett litet inlägg.

Gud vad jag älskar värmen.... jag skulle helt klart kunna bo på ett ställe där det är över +10 grader året om.
Vi har så perfekt väder, ca 28-30 grader om dagarna. Inte för hett, helt perfekt helt enkelt. Kvällarna likaså, det är varmt och härligt precis på gränsen till att man skulle behöva sätta på sig en kofta.

Leah bryr sig verkligen inte om ljud. Hon somnar på rummet innan vi går till restaurangen på kvällarna och jag kan säga att där är det allt annat än tyst. Flera hundra personer som äter och massor av barn som stojjar och stimmar, men Leah bryr sig inte, hon sover som en stock. 

Hon verkar gilla värmen, protesterar inte så mycket och hon älskar att bada. Hon är bara lite lös i magen som dom små kan bli när det är varmt + att hon har nog fått en och annan kallsup som hon går lös i vattnet.


Pappa och Leah i vattnet

Idag blir vår lilla tjej 10 månader, va!!!??!! va fan hände?? Det är bara 2 månader tills hon blir 1år, helt ofattbart.





:)

Kramar

Vero



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0