Jag har blivit erbjuden en plats

YYeeeehaaaaa! Jag har blivit erbjuden en plats på utbildningen.
Har funderat och funderat och kommer att tacka ja till platsen så from i höst är jag distans studerande + föräldraledig :)

Finns det något annat att skriva om...  hmm vädret? Nä det avstår jag från att kommentera.

Målningen i huset, ja det går framåt, kanske inte i den takt vi vill men det är ju annat som måste fixas också. Igår var jag i trädgården hela dagen, rensade ogräs och planterade lite blommor.
I love flowers, jag blir på bra humör av dem.
En favorit just nu är Dahlior. Vi fick en Dahlia av Madde och Magnus och den är såååå fin, stor härlig blomma. Synd att jag inte har något kort på den så jag kunde visa den. Men jag får ta ett kort och lägga upp sen.

I växthuset växer det :) Måste sätta om vissa plantor igen.....  Ska bli skoj och se om det kommer någora gurkor, tomater eller paprikor.

Tänk igår var det längsta dagen, nu vänder det igen... usch mår nästan dåligt när jag tänker på att det ska bli mörkare och mörkare. Hoppas hoppas resten av sommaren blir bra så man kan känna att det är lite mysigt att få tända lampor och ljus i höst när mörkret faller på.

Nä nu ska jag ta mig en kopp java och sen ska jag nog se om det går att få någon fason på mig idag. Lite mascara kanske gör susen :)
Brännan från turkiet den är snart borta :(


Kram på er!

Vero




Kommentarer
Postat av: linn

G R A T T I S !!!

det kommer att gå toppen bra.

KRAM KRAM

2010-06-22 @ 10:11:54
URL: http://www.linnpinnmobilblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0