Vad bjuder denna dag på?

Är mycket mycket bättre i ryggen idag, det har blivit gradvis bättre i några dagar och idag känner jag inte alls av låsningen, kanske att jag känner mig lite svag i ländryggen men inge annat :)

Det regnar ute men jag känner mig inte så deppig... kanske blir det en sväng på badhuset eller så blir det mys inne och skulle gärna vilja fixa och grejja med en hel del hemma men tror det är bäst vi blir klar med renoveringen uppe först.
D är så duktig och uthållig, jag har lessnat rejält men han kämpar kämpar kämpar. Sen är det ju så att jag kan inte göra så mycket heller just nu ;) Men jag vet vem som kommer få städa och fejja sen.....fast det ska bara bli roligt.

Ha en trevlig dag och mys i regnet :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0