Snälla Telia RING!!

Nu vill jag få besked om jag kan få en ny tele. Nu! Nu! Nu!
Att vänta är verkligen inte min starka sida. Jag vill veta!

I morgon går jag in till dom och hör efter vad som händer.....

Skulle egentligen en sväng på stan idag men lilla darlingen har blivit snorig och hostig. Kom plötsligt i natt, hmm undra om det är vår tur till badet igår som är boven till det hela. Kan säkert vara många baccelurer i luften där.
Tar det säkra före det osäkra och är hemma idag, vill ju inte att hon ska vara sjuk på sin 1-års dag.

Så nu har jag en hel dag som jag kan fixa hemma men vad gör jag, sitter och surfar runt här på lilla datorn. Tror det är för att jag har så jäkla mycket att göra och jag vet inte vart jag ska börja. Gruvar mig som fan!

Men ok, jag börjar i köket, eller vänta Leah sover lite nu, kanske jag ska börja någon annanstans medan hon gör det och ta köket när hon är vaken!?!

Först en kopp kaffe :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0