Skitdag

Suck!!

Jag har fortfarande inte fått någon rätsida på telefonfronten. Telia är allt annat är BRA. Det är en lång historia, min tele har varit in 4-5 ggr på service men blir inte bättre. Nu ska den reklamera till ericsson och det skulle vara avklarat på en dag. Lämnade in den i fredags, Telia skulle ringa mig i måndags, men har fortfarande inte hört något....SUCK!!

Bilen krånglar, tur vi har volvon, så nu fixar vi den, ska besiktas på fredag sen hoppas jag det är bara att tuta och köra med den.

Ryggen är sne igen. Så nu är jag som Agda 85år.... Ont och frustrerande, vill stöka och fixa hemma men skulle behöva en rullator för att ta mig fram.
Hann turligt nog med att ta en prommis med Isa och Leah innan det small till, annars hade nog Isa klättrat på väggarna också....

Turatt  Leah är en goknul... tror dock hon blir lite frustrerad när hon får vara hemma en hel dag...och när mamma inte kan ligga på golvet och leka.

Hoppas på en god natts sömn och att morgondagen är bra mycket bättre.

Imorgon ska Leah på 1-års besök hos BVC, tror det kommer att gå bra....

Kram på er!

Vero


Kommentarer
Postat av: Madde

Kram på dig me! Det låter som att du behöver en.

2010-08-04 @ 19:05:58
URL: http://kodakmoments.blogg.se/
Postat av: linn

Jag skickar några kramar jag oxå, för som sagt,

Du verkar behöva ett gäng. Pöss o kräm

2010-08-04 @ 19:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0