Lite bättre....

Leah sover, hon fick två sprutor på bvc idag.... så nu är det bara att vänta på reaktionen som brukar komma på em... hon verkar få superduper ont i kroppen, stackarn.... I övrigt gick allt bra.

Förresten, ni mammor, brukar ni använda såna där bomullspinnar avsedd för barn och topsa öronen? Jag brukar det för att ta bort det vax som är längst ut om ni förstår? I alla fall..,Leah tar sig lite åt öronen, hon verkar inte ha ont, mer att hon tycker det är skönt att klia sig i öronen. Bad läkaren kolla öronen eftersom jag var ett riktigt öronbarn när jag var lite. Det var bara bra med hennes öron, sen sa båda bvc sköterskan och läkaren att man inte ska använda tops överhuvudtaget på barnen. Hur gör ni?

Telia ringde idag, ericsson har gått med på new sales kit, vilket betyder att jag kan välja en annan telefon :)
Nu ska telefonen skickas till ericsson som skall konstatera att det inte skett någon yttre åverkan på telefonen innan det 100% går igenom att det blir en ny tele. Kanske kan jag få besked under nästa vecka.... följetongen tar aldrig slut.

Ryggen e fortfarande dålig, blir bättre om jag rör mig, gick på en promenad förut och kände mig hyffsad efteråt men så fort blodcirkulationen minskar så låser det sig och musklerna börjar krampa. Blir sne och får tok ont. Det värsta är att sitta, så det blir ryggläge på golvet med Leah :)

Nu har jag en vaken dotter som leker med barnvakten så nu ska göras lunch och lekas

Kram på er!

//Vero




Kommentarer
Postat av: linn

Man ska inte stoppa något som är mindre/ vassare än armbågen

I örat..... jag använder tops på mig själv ibland, inte på Jullan

2010-08-05 @ 19:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0