Jag fick en tid....

kl 10:45 idag. Fick tjata till mig den. Nu hoppas jag på att få någon form av bedömning, förstår att jag inte kan få veta vad det är idag men hoppas på att få en remiss till magnetröntgen och en påbörjan av utredning. Är så satans less på ryggen som krånglar till och från.

Kändes konstigt när Daniel tog med sig Leah i morse....TOMT!!  Men hon får roligare hos momma än att försöka leka med en invalid morsa.

Hoppas hoppas hoppas att jag snart kan byta telefon....är så sugen på en HTC...vill ha vill ha vill ha

Idag ska volvon besiktas, hoppas verkligen att den går igenom så vi slipper mer strul med bilar.


Uppdaterar er sen med hur allt har gått, ja just ja jag ska hämta ut några canvastavlor som jag beställt också, kanske lägger upp en bild på dem sen :)

Kramar

Vero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0