Ger upp....

både det ena och det andra....

är superduper trött efter natten då vi fick vara vaken flera gånger.....så det blir tidig kväll för mig.

är också rejält trött på Telia, var där i dag och han som handhar mitt ärende är på semester, nämen så lägligt, han som lovade att ringa mig så fort de fått besked från ericsson, suck, varför blir jag inte förvånad!!??

I alla fall de kollade upp vad som händer och tydligen måste jag vänta vänta vänta ett tag till, ericsson har inte skickat upp något nytt kitt. Och jag kan inte få någon telefon så länge dom inte har fått någon ny.... hade de haft någon fler av samma sort på lager hade jag kunnat få byta telefon idag men nu hade dom inte det.
Jag har maximal otur i denna härva. Nu orkar jag fan inte gå runt och hoppas på att det ska vara klart så jag kan få byta telefon. De sa att jag ska bli kontaktad när ny tele har kommit, hoppas på det då!

Natti natti......

Kommentarer
Postat av: linn

Men vilka jävlar.....

2010-08-11 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0